Salgs og leveringsbetingelser

Ekspedering:

Vi ekspederer orden straks den er registrert

Leveranse:

Vanligvis blir ordren effektuert med en gang. Vi kontakter deg for leveransetid på din bestilling. Vanlig leveranse er ca.1-2 uker. Dersom det er tomt på lager vil vi gi deg en beskjed tilbake om dette via e-post.

Levering til fimaadresse oppgis.

Leveringsadressen for privat kjøp: Må være der du er mellom kl. 08.00 -16.00.

Priser:

Alle priser i nettbutikken er eks. mva. (25%)

Frakt:

Leveringer til firmaadresser i Oslo, Drammen og deler av Østfold og Akershus leverer vi gratis på ordre over kr. 2.000,-. Ved større ordre avtales fraktkostnad. Områder utenfor sentrale deler firmaadresser i Oslo, Drammen og deler av Østfold og Akershus sendes med Posten til deres priser.

Betaling:

Vi bruker betaling mot faktura – se beskrivelse hvordan det fungerer nederst på siden.
Registrert kunder hos Kontor & interiør as, blir gitt kredit på vanlig måte. Nye kunder gis i utgangspunktet ingen kredit(betaling før avsendelse fra lager), men vi foretar kredittsjekk og avtaler kreditt deretter. Kommuner og statlige organer faktureres etter at kunden har mottatt varen.

Personopplysninger

Kontor & interiør as behandler persondata i følge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller koblet med andre register.

Reklamasjon:

Etter mottagelsen av varer skal kjøper foreta forsvarlige undersøkelser for å kontrollere mengden, samt om det foreligger kvalitetsmangler. Skriftlig tilbakemelding innen 48 timer etter mottatt vare.

Angrerett:

Salg til foretak: Kansellering av ordre eller retur av bestilte varer kan kun skje etter forutgående aksept fra selger. Kjøper må dekke alle omkostninger pluss erstatning til selger. Erstatningen fastsettes til selgerens oppfyllelses-interesse (min.25% av fakturabeløp). Kansellering av ordre eller retur av varer som ikke lagerføres, vil normalt ikke aksepteres.

Garanti:

Garantitiden er 2 år for produksjonsfeil, hvis ikke annet er angitt. Godtgjørelse ved godkjent reklamasjon vil stå i forhold til den nytte kjøper har hatt av produktet over tid.

FORCE MAJEURE

Force majeure etter vanlige regler. Herunder også maskinbrudd eller uforutsette hindringer som skyldes selgers leverandører.

TVISTER

Eventuelle tvister avgjøres etter norsk lovgivning med Sarpsborg byrett som verneting.

SELGERS ANSVAR

Selgers ansvar er, uansett forhold, begrenset til selgers fakturaverdi på selve varen. Selger tar forbehold om tekniske endringer på produkt.

Foretaksinformasjon:

Foretaksnr.: 980895394

Besøksadresse:
Kontor & interiør as
Tuneveien 2
1710 Sarpsborg
Norge

Telefon: + 47 69 10 22 70
E-post: ola@kinterior.no¨

Forklaring med betaling mot faktura:

I nettbutikken har vi valgt å bruke betaling mot faktura.

Det fungerer slik:

  • Firmaet/du registrere ordre på nettbutikken med fakturaadresse og leveringsadresse, kontaktperson etc.
  • Firmaet får da tilsendt er ordrekvittering fra systemet.
  • Firmaet vil motta faktura fra oss med betingelsene.

Alternativt:

  • Bestilling kan også sendes på mail. til oss, og da sender vi faktura. Husk leveringsadresse og fakturaadresse, med kontaktperson, telefon og mail.
  • Mail sendes til: Salg:
    Line Hippe: Tlf.: + 47 91 64 48 85
    line@kinterior.no

 

  • Når dere har betalt faktura vil ordre bli effektuert fra oss. Betaling til reg.kunder/offentlige etater får vanlig kredittid hos oss.
  • Vi gjør dette for å få en sikker handel. Det er mange bedrifter/kommuner/statlige etater som ikke har mulighet til å bruke kort ved oppgjør og ønsker faktura på EHF(husk oppgi org. nr.).